دانلود کتاب دنیا بازیچه یهود PDF + رایگان

  • ۷۰۱۸

دانلود کتاب دنیا بازیچه یهود

دانلود کتاب دنیا بازیچه یهود با فرمت PDF اثر آیت الله سید محمد شیرازی از طریق لینک دانلود در انتهای همین مطلب امکان پذیر است. در این کتاب نویسنده سعی دارد خواننده را از تسلط تدریجی یهودیان و صهیونیست ها بر دنیا آگاه کند. نشانه ها و سوابق آن را بررسی کرده و این موضوع را به عنوان هشداری جدی مطرح می سازد. مطالبی که در خصوص یهود و یهودیان ارائه جنبه علمی نداشته و فاقد سند می باشد. بزرگنمایی و تاثیر قوه تخیل نویسنده بر مطالب، در سراسر کتاب به وضوح قابل مشاهده است.

کتاب دنیا بازیچه یهود یکی از کتاب های ضد یهودی است که با نگاهی تند و افراطی به معرفی و نقد دین یهود و عملکرد یهودیان می پردازد. این اثر توسط انتشارات بینش آزادگان در سال 1381 به چاپ رسیده است. کتاب دنیا بازیچه یهود ساختار منظم و دقیقی ندارد و از همه موضوعات مرتبط و غیر مرتبط با یهودیت و صهیونیسم بحث می کند. پراکندگی موضوعی زیاد در این اثر در فهرست مطالب این مجموعه نیز به چشم می خورد.

دنیا بازیچه یهود - دانلود کتاب در زمینه یهود - کتاب در زمینه صهیونیسم - کتابخانه صهیونیسم - یهود پژوهی - صهیون پژوهی - اسرائیل - پروتکل های دانشوران یهودفصل های کتاب دنیا بازیچه یهود

فصل اول این مجموعه از تاریخ یهود شروع می شود و سپس به صفات یهود و فشار دولتها می پردازد. دیگر عناوین فصل های این مجموعه عبارتند از: واکنش عقده ها، آرمان های غیر انسانی، یهود و آمریکا، چگونگی پیدایش اسرائیل، آوارگان، دلیل های جنگلی، آخرین تجاوز اسرائیل، معرفی یهود، فلسطین، تورات و عهد عتیق، تلمود، ماسونیسم، پروتکل ها، نفوذ و سیطره یهود، توطئه ها و جنایتها. دو فصل آخر کتاب نیز با عناوینی همچون «یهود چه می کند؟» و  «وظیفه ما در مقابل این جنایتها» تنظیم شده است.

نگاه یهود ستیزانه این اثر

چنانچه اقدام به دانلود کتاب بازیچه یهود نمایید، در فصل «صفات یهود و فشار دولت ها» می خوانید:

اگر کسی بخواهد پیمان شکنی را در قالب یک انسان ببیند باید به یک یهودی نگاهی بیفکند زیرا یهود پیمانها و علهال های بسیاری را زیر پا گذاشته و به واسطه آن شرافت انسانیت را لگد مال نموده اند؟ هنگامی که پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم خندق حفر نمودند و بادین وسیله مانع عبور سپاه دشمن شدند، یهود (بنی قریظه) که با رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم هم پیمان بودند، جلسه ای اضطراری تشکیل داده و اینگونه قرار گذاشتند که از پشت به لشکر اسلام حمله کنند و از طرف دیگر سپاه دشمن نیز حمله ور شوند و به گمان خود با چنین حمله ای از دو طرف می توانند اسلام را نابود سازند ولی با تدبیری که سپاه اسلام از خود نشان داد، عاقبت مشر کین شکست خوردند و در نتیجه سپاه اسلام ماند و قبیله ای خیانتکار و پیمان شکن، یعنی یهودیان بنی قریظه آنها مدت ۲۰ روز در محاصره لشکر اسلام بودند و پس از آن تسلیم شدند.

در ادامه باقی روایت را به طور خلاصه خواهید خواند (برای مطالعه روایت تفصیلی اقدام به دانلود PDF کتاب دنیا بازیچه یهود نمایید.) پس از تسلیم یهودیان، ۷۰۰ نفر از جنگجویان آنها را به صورت اسیر نزد پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم آوردند، حضرت نیز به آنها فرمودند: شما می توانید هر شخصی را که می خواهید انتخاب نمایید تا در مورد شما قضاوت کند.

یهودیان بنی قریظه سعد بن معاذ را به دلیل اینکه قبلا از قبیله پیمان شکن بنی قریظه بود انتخاب کردند، سعد با هوشیاری هر چه تمام تر و با توجه به طبیعت بنی قریظه دستور داد سر از بدن مردان آنها جدا شود و زنان نیز به اسارت سپاه در آینده هنگامی که پیامبر خدا صلى الله علیه و آله و سلم قضاوت سعد را شنیدند، فرمودند: به خدا قسم، حکم تو با حکم خدا برابر بود.

فصل آرمان های غیر انسانی کتاب دنیا بازیچه یهود

در این فصل از این کتاب چنین آمده است:

تنها آرزویی که یهود آشکارا از آن یاد می کند تشکیل دولت یهودی جهانی است، به عبارت دیگر یهودیها قصد دارند همه دنیا را تحت تصرف خویش در آورند. آغاز چنین حکومتی (طبق گفته یهودیها) از اسرائیل خواهد بود که پس از غلبه بر نیل تا فرات در راه این حکومت گامهای بزرگ تری خواهند برداشت یهود بر این عقیده است که اگر از نیل تا فرات را به دست بیاورند دیگر مناطق خواه ناخواه تسلیم خواهند شد زیرا این منطقه با منابع سرشار خود که یکی از ثروتمند ترین مناطق جهان را تشکیل می دهد گلوی دنیا به حساب می آید مسلما دولتی که بتواند بر این منطقه حکومت کند مانند این است که بر جهان حکومت می کند.

در تورات اینگونه آمده است:

«در آن روز به ابرام (ابراهیم) گفت: زمین را به نسل تو خواهم داد از نهر مصر تا نهر بزرگ فرات در ادامه چنین آمده است. تا آنکه پروردگار تو و نسل تو باشم همه زمینهای غربتت را به تو و نسل تو برمی گردانم، زمینهای کنعان را ملک ابادی تو خواهم کرد؟ یهوه پروردگار ما در حوریت با ما چنین سخن گفت: توقف شما در این کوه کافی است، به بالای کوههای امور بین بروید، جنوب، سواحل دریا، زمینهای کنعان و لبنان تا نهر بزرگ فرات را به تصرف در آورید. بروید و زمینهایی که خداوند به آنها قسم یاد کرده که آنها را به ابراهیم، اسحاق، یعقوب و فرزندان آنها می دهد، ملک خود سازید.»

پس از دانلود کتاب دنیا بازیچه یهود در این اثر می خوانیم: یهود جهت تحقق بخشیدن به این نویدادها و مژده های دیگری که در تلمود وارد شده است حکومتی به صورت مخفیانه و تشکیل شده از ۳۰۰ یهودی را بر پا می کند و شخصی را به عنوان (وارث سلیمان و داوود) پادشاه این حکومت قرار می دهد، حکومتی که صاحب ثروت، نفوذ و خلاصه همه کاره اروپا می باشد؟ آقای ولتر راتتو که خود یهودی است در روزنامه (The Wienter Press) در تاریخ ۲۰/۱۲/۱۹۰۹ میلادی می نویسد: «سرنوشت اروپا فقط به دست ۳۰۰ نفر که هر کدام دیگری را به خوبی می شناسا، رقم می خورد. این ۳۰۰ نفر که یهودی می باشند، برای سرنگون نمودن دولتهای مخالف وسایل و ابزار مورد نیاز خود را در اختیار دارند.»

 

نویسنده: آیت الله سید محمد حسینی شیرازی
مترجم : سید هادی مدرسی
 

دانلود

حجم: 899 کیلوبایت

تهیه و تنظیم: اندیشکده اریحا

  • ناشناس
    ۱۶ آبان ۰۲ ، ۰۲:۱۴
    به نظر من یهودیا نخبه هستند و از قدرت های عجیب و غریب بهره میبرن که خدادادی هستند و این نشونه ی اینه که این قوم بسیار مورد توجه خداوند بوده اند
    پاسخ سردبیر:
    همه نخبگان یهودی نیستند، و همه یهودیان نخبه نیستند. اگر همه نخبه بودند، اینقدر بدبخت و پراکنده نمی شدند در طول تاریخ. 
  • شاهمزار
    ۱۸ آذر ۰۲ ، ۱۸:۳۲
    Really great
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی