دانلود کتاب مقدس PDF رایگان + نسخه خطی عهد عتیق و جدید

  • ۵۸۶۱۰

دانلود کتاب مقدس (عهد عتیق و عهد جدید)

در این مطلب به دو طریق دانلود نسخه خطی کتاب مقدس و همچنین دانلود نسخه الکترونیکی کتاب مقدس امکان پذیر است. بدیهی است نسخه خطی ارائه شده در این مطلب شامل ترجمه فارسی کامل کتاب مقدس است که تورات و انجیل نیز جزئی از آن می باشد. کتاب مقدس از دو جزء یعنی «عهد عتیق» و «عهد جدید» تشکیل شده است. یهودیان تنها عهد عتیق را معتبر می دانند و اسفار آن را منتسب به پیامبران بنی اسرائیل بر می شمارند. یهودیان منکر نبوت عیسی ابن مریم و وحیانیت عهد جدید بوده و معتقدند عهد جدید (که اناجیل نیز جزئی از آن می باشد) کذب است. ولکن مسیحیان عهد جدید را نیز به همراه عهد عتیق مجموعه ای الهی می دانند.

چنانچه قصد ارجاع به کتاب مقدس در آثار و پژوهش هایتان را دارید باید اقدام به دانلود نسخه خطی عهد عتیق و عهد جدید نمایید. اما چنانچه صرفا علاقه مند به مطالعه این کتاب می باشید، با توجه به کیفیت بهتر فایل های الکترونیکی، دانلود کتاب مقدس PDF الکترونیکی را توصیه می کنیم. از آنجایی که قرآن نیز از 1400 سال پیش خبر از تحریف تورات و انجیل داده، مسلمانان همگی، از همان ابتداء قائل بر تحریف این دو کتاب بوده و هستند. البته معدودی از اندیشمندان اسلامی گفته اند این تحریف بصورت تفسیری بوده نه لفظی...

 

نام کتاب: کتاب مقدس (عهد عتیق و عهد جدید)
حجم: 96 مگابایت
 

دانلود نسخه خطی

توجه: این کتاب حاوی تصاویر اسکن شده از تمام صفحات کتاب مقدس، یعنی عهد عتیق و عهد جدید است. متاسفانه ده صفحه از این کتاب از قلم افتاده که از لینک زیر، تصاویر صفحات محذوف قابل دانلود می باشد. چنانچه مایل به دانلود تورات PDF می باشید از صفحه مربوطه اقدام نمایید.

دانلود صفحات محذوف

حجم: 27.1 مگابایت


دانلود کتاب مقدس نسخه الکترونیکی PDF

از لینک زیر می توانید نسخه با کیفیت بالای کتاب مقدس که تمام اسفار عهد عتیق و عهد جدید را در بر می گیرد دانلود کنید. ترجمه این نسخه برگرفته از همان ترجمه نسخه خطی بالاست. متن این نسخه بر خلاف نسخه بالا دست نویس نبوده و متن تایپ شده می باشد.

دانلود نسخه الکترونیکی

 

دانلود اپلیکیشن کتاب مقدس برای اندروید

جنبش مصاف اقدام به تولید اپلیکیشنی نموده اند مشتمل بر متن کامل کتاب مقدس (عهد عتیق و عهد جدید) و قرآن مجید است. ترجمه استفاده شده در این اپلیکیشن ترجمه قدیم است که مورد انجمن مسیحی کتب مقدسه است. برای دانلود اپلیکیشن کتاب مقدس می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.


تهیه و تنظیم: اندیشکده اریحا


  • محمد
    ۱۵ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۴۳
    کتاب صفحه 120 و 121  رو نداره اگر در دسترستون هست لطفا او دو صغحه رو جدا گانه بزارید ممنون
    پاسخ سردبیر:
    از نسخه ی جدید تورات استفاده کنید... دانلود تورات PDF
    اگر هم که لزوما نیاز به نسخه دست نویس دارید، بگید عکس بگیرم بفرستم...
  • محمد
    ۱۶ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۱۴
    با سلام و خسته نباشید
    در مورد صفحاتی که گفتم اگر همین نسخه رو داشته باشید و عکسش رو بفرستید ممنون میشم. چون اونایی که اسکن شده یا عکس از کتاب اصلی نیست مشکلشون بیشتر هست. 
    از کتاب تورات صفحات 120 - 121- 192- 193 - 1002- 1003 حذف شده و از انجیل هم صفحات 120- 121 - 378 و 379  حذف شده است که با هم کلا 10 صفحه میشه حالا که شما کتاب رو دارید ممنون میشم همین ده صفحه رو به صورت جداگانه بگذارید تا دانلود کنیم و به کتاب اضافه کنیم. 
    پاسخ سردبیر:
    لینک دانلود تصاویر صفحات محذوف از نسخه خطی اصلی قرار گرفت.
  • محمد
    ۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۵۸
    این صفحات از کتاب اسکن شده عهد عتیق و عهد جدید با هم جا افتاده دیگر نسخه ها ورد هستند که پی دی اف شدن و قابل استناد نیستن. ولی این یکی خیلی خوبه هر چند چاپ سنگی هست و کیفیتش خیلی بالا نیست و گ ها رو ک نوشته ولی خیلی از بقیه بهتره. ممنونم صفحات اسکن شده یا عکس های تمیز و راست و خوانا از همون صفحات باشه کفایت میکنه. بازم ممنونم.
    پاسخ سردبیر:
    لینک دانلود تصاویر صفحات محذوف از نسخه خطی اصلی قرار گرفت.
  • محمد
    ۱۸ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۳۱
    لفطا جداگانه هم بذارید که من فقط اونو دانلود کنم نه دوباره 100 مگ دانلود کنم چون اینترنت ندارم و تازه 400 مگ از اینتر نت میخواد در صورتی که ده صفحه گیرم 5 مگ بشه ممنون
  • محمد
    ۱۹ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۱۶
    دستتون درد نکنه خدا خیرتون بده
    پاسخ سردبیر:
    موفق باشید...
  • Hamideh Barreto
    ۲۶ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۱۰

    اگر ممکن است و لطف کنید و بگویید نسخه این کتاب مشخص  به فرانسه چیست ؟ بسیار ممنون 

  • Hamideh Barreto
    ۲۶ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۴۲

    منظورم ا چگونگی    دست یابی  به ترچمه مشخص  «  کتاب مقدس عهد عتیق و عهد جدید »  به فرانسه  می باشد  زیرا که ترجمه های بسیار زیادی از کتاب مقدس موجود است ولی من بطور مشخص خواهان ترجمه فرانسه کتاب ذکر شده را دارم 

    مرسی

  • Hamideh Barreto
    ۲۶ شهریور ۹۹ ، ۱۹:۳۲

    با تشکرفراوان ازمحبت شما درپاسخ گویی . و با عرض معذرت از واضح نبودن سوال . در واقغ در پی یافتن نسخه فرانسه این کتابی که به فارسی ترجمه شده ، هستم.  و از آنچاییکه ترجمه متعددی را در کتابفروشی ها پیدا کردم ولی نمی دانستم و نمی دانم این ترجمه فارسی از کدامیک از این کتاب ها می باشد

    بی نهایت سپاسگزار از لطف شما هستم

  • صیاد
    ۲۷ آذر ۹۹ ، ۱۹:۳۰

    ببخشید نمیشه عهد جدید رو هو جدا کثل عهد عتیق بذارید

  • علی
    ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۰۲

    لنک ده صفحه خرابه ...کتاب های عهد عتیق و جدید رویکجا وکامل کامل ازکجا دانلود کنم!؟!هیچ جایی نیس خسته شدم ازبس گشتم

    پاسخ سردبیر:
    سلام، تست شد. لینک مشکلی ندارد، با یک سیسنم دیگر امتحان کنید.
  • سثد میلاد مولی
    ۲۶ مرداد ۰۱ ، ۰۲:۵۱
    سلام
    میخواستم بدونم این کتابی که شما دارین رو میشه از جایی تهیش کرد
    ممنون
    پاسخ سردبیر:
    سلام
    این کتاب معروف به کتاب مقدس ترجمه قدیم هست. قبلا تو کلیساها پیدا میشد و قابل خرید بود. می تونید از ترجمه پیروز سیار استفاده کنید. 
  • محبوبه حنیفه
    ۳۰ شهریور ۰۲ ، ۱۲:۵۱
    سلام و قت بخیر میشه بفرمایید نسخه الکترنیکی این کتاب مربوط به چه سالی است؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی