دانلود کتاب مزامیر داوود (زبور) + PDF

  • ۱۴۰۸۶

مزامیر داوود که در قرآن از آن به زبور یاد شده از اسفار عهد عتیق است که حاوی جملات موزون با محتوای اخلاق و موعظه می باشد و اکثر افراد در کنار دانلود تورات PDF این کتاب را نیز دانلود می کنند.

زبور-مزامیر داوود - زبور داوود - دانلود زبور - دانلود تورات - دانلود عهد عتیق - تورات پی دی اف - کتاب مقدس - دانلود کتاب مقدس - دانلود انجیل - اسفار عهد عتیق - سفر خروج - توراهکتاب حاضر توسط انجمن کلیمیان تهران و بر اساس ترجمه فارسی کتاب مقدس (انجمن پخش کتب مقدسه) تهیه شده و دارای اشکالات فراوان و ایرادات اساسی می باشد. انجمن کلیمیان در مقدمه کتاب چنین ادعا می کند کتاب را تصحیح کرده و واژگان مهجور آن را به روز نموده است. اما این انجمن متاسفانه، تنها اقدام به یهودی سازیِ ترجمه مسیحیان نموده و بطور مثال کلمه «مسیح» را با کلمه «ماشیح» عوض کرده و باقی مطالب را همراه با واژگان مهجورِ آن، ترجمه های غیر قابل فهم و مضامین نا روان، رها نموده است.

علاوه بر این، تهیه کننده کتاب، شماره آیات مزامیر را نیز به هم زده فلذا آیات در بسیاری از ابواب به ترتیب ذکر نشده است. لذا علی رغم اینکه دانلود کتاب توصیه نمی شود، لینک دانلود را غیر فعال نمی کنیم. نسخه دقیق مزامیر داوود همراه با توضیحات و تعلیقات در حال آماده سازی است و به زودی جایگزین این نسخه می شود.

 

نام کتاب: مزامیر داوود (زبور داوود)
نویسنده : -
حجم: 855 کیلوبایت

 


تهیه و تنظیم: اندیشکده اریحا


  • pedram
    ۲۳ آبان ۰۱ ، ۱۵:۳۴
    ممنون از زحمتتان.
    از خدا و بنده مقربش حضرت داوود(ع) درخواست سلامتی و عزت برایتان دارم.
  • omid
    ۲۷ بهمن ۰۱ ، ۲۲:۵۶
    همین که از خدا میگه کافیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی