دانلود کتاب کشف الاسرار صهیونیسم PDF (رایگان)

  • ۲۵۶۹

دانلود کتاب کشف الاسرار صهیونیسم سردار فیروزآبادی

برای دانلود رایگان کتاب کشف الاسرار صهیونیسم اثر سردار سید حسن فیروزآبادی می توانید به انتهای همین مطلب مراجعه کنید. اما پیش از دانلود پیشنهاد می شود حتما توضیحات این اثر را مطالعه کنید تا با محتوا و سرفصل های آن آشنا شوید و چارچوب کلی اثر در ذهن شما شکل بگیرد.

بانک جامع اطلاعاتی صهیونیسممقدمه کتاب کشف الاسرار صهیونیسم

مرحوم فیروزآبادی در مقدمه این اثر توضیحاتی را راجع به اثر و علت شروع نگارش آن نوشته اند:

در تعطیلات نوروز سال ۹۲ در اردبیل فرصتی یافتم تا مطالعات و اندیشه هایم را درباره صهیونیسم را جمع بندی کنم و در ۱۰ محور بنویسم. این محورها را با کمک دانشگاه توسعه دادم و در آغاز ماه محرم به مناسبت سوگواری امام حسین (علیه السلام) آن را کامل و ویرایش نمودم، امیدوارم خدمتی به آزادگان جهان باشد و مورد قبول امام عصر (علیه السلام) قرار گیرد. فرقة هرتسل در یهود همانند فرقه وهابی در جهان عرب و مسلمان و فرقه رجوی در ایران اسلامی است که آنها به نام یهود تیشه به ریشه عقاید واقعی یهود می زنند و اینان به نام اسلام تیشه به ریشه اسلام می کوبند. در فرهنگ ما به اینگونه فرقدها التقاطی می گوییم.

به همین دلیل یهودیت سنتی با هر تسل مخالفت نمود زیرا این تفکر را در تضاد با اراده خداوند می دانستند و این تفکر تهدیدی برای آرامش و سکونت یهودیان در کشورهای محل سکونتشان در دنیا بود. کار دوم هرتسل این بود صهیونیسم از فکر و اندیشه صرف به جنبش و سازمان بود. مثلا رجوی ملعون که اندیشه نفاق را به سازمان مجاهدین تبدیل نمود و عبدالوهاب که فکر القاء شده انگلیسی را به جنبش وهابیت و تشکیل حکومت تبدیل کرد.

در ادامه مقدمه کتاب کشف الاسرار صهیونیسم می خوانیم: «حکم مشروعیت تشکیل حکومت غاصب رژیم صهیونیستی را در سرزمین فلسطین همین وهابی ها صادر کردند و امروز هم مقوم آنها هستند. هر تسل در سال ۱۹۹۷ کنگره ای در شهر سوئیس برگزار و اهداف و آرمان های صهیونیسم را تبیین کرد و به عنوان پدر صهیونیسم، رژیم غاصب و نظریه خود را بر سه موضوع قومی بودن یهود، تحت برخورداری از آزادی تام و ضرورت اتفاق و تمرکز آنان در یک نقطه از جهان بنیان گذاشته شد و حدود ۵۰ سال هر سه محور نظریه هرتسل با کمک همه جانبه انگلیس و آمریکا با غصب و اشغال سرزمین های مسلمانان در فلسطین پا به عرصه وجود نهاد و جنگ جهانی اول شرایط سیاسی شناسایی بین المللی آن را فراهم کرد.»

کتاب: کشف الاسرار صهیونیسم
نویسنده: سید حسن فیروز آبادی

حجم: 5.22 مگابایت


تهیه و تنظیم: اندیشکده اریحا


  • The next world
    ۳۰ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۰۸
    خدا خیرتون بده.من دانلودش کردم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی