شگردهای موساد برای جذب جاسوس از طریق استفاده از زنان

  • ۳۲۵۴

استخدام جاسوس از ظرافت خاصی برخوردار است و بی دقتی لازم در این امر موجب افشا شدن نقشه ها و طرح های جاسوسی می شود و رسوایی و بی اعتباری سازمان مربوطه را در پی می آورد. اضافه بر آن ممکن است شخص مورد نظر با هدف های اطلاعاتی از طرف سازمان های رقیب در تلاش ورود به سازمان به ظاهر استخدام کننده باشد.

بهمین جهت، عموم سازمان های اطلاعاتی به جای استخدام جاسوس، از شیوه فریب، جذب و به کارگیری افرادی که زمینه های جاسوسی در آن ها وجود دارد، استفاده می کنند. این عملیات فریب و جذب از کانال «پوشش های اطلاعاتی-جاسوسی» انجام می گیرد. در ادبیات اطلاعاتی، آنچه سازمان های جاسوسی در قالب آن، اقدام به فریب افراد می کنند، پوشش نامیده می شود. در این سلسله مطالب «شگردهای موساد برای جذب جاسوس»، قصد داریم 3 پوشش اطلاعاتی «استفاده از زنان»، «همکاری علمی» و «همکاری تجاری» را که رایج ترین شگردهای موساد برای جذب جاسوس است، مورد مطالعه قرار دهیم.

گفتار اول: جذب جاسوس بوسیله زنان

یکی از وسایلی که سازمان صهیونیستی «موساد» در تحقّق مقاصد خویش مورد استفاده قرار می‌دهد، عنصر زن است. موساد از این ابزار در تسلّط بر سیاستمداران و اعمال نفوذ در تصمیمات ارباب قدرت، به فراوانی بهره می‌گیرد. این سازمان، با آموزش و به کارگیری زیباترین دختران و زنان یهودی یا زنان مزدور غیر یهودی، نسبت به تخلیه‌ی اطّلاعاتی رجال سیاسی، نظامی، علمی و اقتصادی جهان و سرقت اسناد و مدارک سرّی از ارگان‌های نظامی و استراتژیک در سراسر دنیا، اقدام می کند. این شیوه از سوی یهودیان، از دیرترین روزگاران مورد استفاده قرار می‌گرفته است. در ادامه به ذکر سوابقی از بهره وری اطلاعاتی از زنان توسط یهود و صهیونیسم خواهیم پرداخت:

جاسوسی زنان یهودی در عهد ایران باستان

مطابق روایات عهد عتیق (کتاب استر)، استر، یک زن زیبای یهودی بود که یهودیان به شیوه‌ای خاص، او را به شاه ایران، خشایار هخامنشی، نزدیک ساختند، تا سرانجام به همسری وی درآمد. استر پس از تسلط بر شاه، پای پسرعموی خود، مُردخای را نیز به دربار گشود و مورد عنایت ویژه‌ی شاه قرار داد. مُردخای با خدعه و زیرکی، کم کم نفوذ یهودیان را در سراسر کشور گسترش داد و چون هامان، وزیر خشایارشاه، قاطعانه تصمیم گرفت که نفوذ یهودیان را محدود سازد، با مکر و حیله و طی نقشه‌ای، او و هم‌فکرانش را که تعدادشان به 75 هزار تن می‌رسید، به قتل رساند.

جاسوسی زنان یهودی در امپراطوری عثمانی

هنگامی که امپراتوری عثمانی در اوج اقتدار خود منافع اقتصادی و سیاسی غربیان را به خطر انداخته بود، یکی از شیوه‌های پنهان دشمنان برای درهم‌شکستن قدرت آنان چنین بود که دختران زیباروی یهودی را به بهانه‌ای بر سر راه بزرگان سیاست و اقتصاد آنان قرار می‌دادند و یا آنها را به حضور سلاطین عثمانی پیشکش می‌کردند. صاحب‌نظران یکی از علل سقوط امپراتوری عثمانی را نفوذ زنان یهودی در دربار سلاطین آن و پیدایش نسل‌هایی با مادر یهودی از سلاطین مسلمان می‌دانند. (برای مطالعه بیشتر از نفوذ و تاثیر یهودیان در امپراطوری عثمانی، مطالعه بخش «فرقه دونمه» پیشنهاد می شود.)

گلدا مایر (مادر بزرگ اسرائیل)

گلدا مایر، زن روسی یهودی الاصلی بود که پس از تشکیل دولت اسرائیل به این رژیم پیوست. وی در تشکیل و تحکیم پایه های اسرائیل تلاش های فراوانی نمود و به معنای خاص کلمه از تن و شرافت و مال خود بهره گذاشت. این زن تن فروش در سمت های مهمی ایفای نقش کرده و مهمترین آن ها عبارتند از: دبیر اتحادیه کارگران یهود، رئیس دفتر سیاسی فراکسیون کارگران یهود، وزیر کار و تامین اجتماعی و وزیر امور خارجه اسرائیل در دولت بن گوریون.

از جمله نقش آفرینی ها و تن فروشی های مهمی که این زن انجام داد، زمانی بود که رژیم صهیونیستی به دلیل آگاهی از احتمال حمله کشورهای عرب همسایه، پیش از اعلام تشکیل کابینه یهود، جاسوسانی را به کشورهای مصر، اردن، سوریه و لبنان فرستاده بود. گلدا مایر یکی از این جاسوس‌ها بود که در پوشش یک توریست اهل شوروی، وارد اردن شد و در نزدیکی محل اقامت فرماندهان نظامی و افسران اردنی مستقر شد. پس از مدتی و با رفت و آمدهای بسیار، توانست با برخی از این افسران طرح دوستی ریخته و وارد مجالس آن‌ها شود. وی با استفاده از حربه تن‌فروشی، توانست اطلاعات بسیاری از جمله تصمیم اردن برای حمله به اسرائیل را کسب کند.

همچنین مایر توانست به برخی تأسیسات نظامی اردن نیز وارد شود و اطلاعات ارزشمندی را کسب کند.  پیش از اعلام رسمی تشکیل اسرائیل و نطق بن گورین، گلدا مایر به سرزمین‌های اشغالی بازگشته و در دیدار با سران این رژیم، آن‌ها را از برنامه حمله اردن به اسرائیل مطلع می‌کند. جاسوسان دیگر اسرائیلی نیز اطلاعات مشابهی را از مصر و سوریه به دست می‌آورند و بدین ترتیب اسرائیل در نخستین جنگ خود با همسایگان عربش، پیروز می‌شود. به پاس این هرزگی ها و خدمات سیاسی و فداکاری های جنسی او به رژیم اسرائیل، به او لقب «مادر بزرگ اسرائیل» داده اند.

نفوذ زنان یهودی در خاندان های مولتی میلیاردر

یکی از دلایل دست یافتن یهودیان به ثروت های عظیم، نفوذ و نزدیک شدن دختران یهودی در خاندان های ثروتمند است. یکی از این ها خاندان ها، خاندان آنیلی بودند که هم‌اکنون مالک مجموعه عظیم فیات هستند (کارخانه اتومبیل‌سازی فیات نیز بخشی از آن مجموعه به حساب می‌آید). مالکیت «باشگاه یوونتوس» و روزنامه‌های «لاستامپا» و «کوریره دلاسرا» تنها گوشه‌ای از اموال این خاندان است. آنها سالانه دست‌کم شصت میلیارد دلار (بیش از درآمد نفتی سالانه کشورمان) درآمد دارند و همین ثروت و قدرت رسانه‌ای آنها را به خاندان سلطه در ایتالیا بدل کرده است تا جایی که حتی رئیس‌جمهور نیز از آنها حرف‌شنوی دارد.

بزرگ این خاندان در سال‌های پایانی قرن بیستم و سال‌های آغازین قرن بیست‌ویک، «جیووانی آنیلی» یک مسیحی کاتولیک و سوپر میلیاردر و سناتور سرشناس ایتالیایی بوده است. او همسری یهودی اختیار می‌کند و از این وصلت، صاحب فرزندی می‌شود که او را ادواردو نام می‌نهند. ادواردو بعدها دلباخته اسلام و انقلاب اسلامی می‌شود. به ملاقات امام خمینی (ره) می‌آید و نهایتا در سال 2000 در ماجرای مشکوکی از دنیا می‌رود. او اکنون در ایران اسلامی با عنوان شهید مهدی آنیلی شناخته می‌شود.

اما سرنوشت خانواده مسیحی آنیلی به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. مارگریتا، تنها خواهر ادواردو با مردی یهودی و صهیونیست وصلت کرده است و «جان لاپوالکان» حاصل این پیوند در سال 1997 پس از آن که «جیووانی اومبرتو» پسرعموی ادواردو که به عنوان جانشین رئیس فیات برگزیده شده بود، بر اثر سرطانی ناشناخته از دنیا می‌رود؛ با نظر شورای رهبری فیات به این سمت برگزیده می‌شود. حقیقت آن است که درگذشت مشکوک ادواردو و پسرعمویش در سال‌های قبل، سهم‌الارث خواهرزاده‌های یهودی و صهیونیست او را افزایش داده و در توطئه‌ای خاموش، ثروت خانواده بزرگ آنیلی که کاتولیک بودند، به یهودیان صهیونیست منتقل شده و مدیریت مجموعه عظیم فیات و سایر موسسات و شرکت‌های متعلق به آنیلی‌ها، به سادگی به یهودی‌زادگان آن خاندان رسیده است.

جاسوسی زنان مزدور موساد در ترور دانشمندان هسته ای

پس از دستگیری عوامل ترور شهدای هسته ای توسط سربازان گمنام امام زمان، در میان آن ها زنانی بودند که اعتراف به نفوذ از طریق اغواگری کردند. این زنان برای آموزش اغواگری و فریب مردان در اسرائیل آموزش دیده بودند. آن ها پس از ورود به ایران، به تدریج به تعدادی از کارکنان سازمان انرژی اتمی و دست اندرکاران مربوطه که قبل تر توسط موساد رصد شده بودند، نزدیک شدند و پس از عملیات فریب، وارد روابط احساسی و جنسی شده و از این عمل شنیع آن ها تصویر برداری نمودند. سپس با تهدید شخص، از آن ها استفاده ابزاری کرده و به مقاصد شوم خود دست یافتند.

برشی 1 دقیقه ای از مستند «کلوپ ترور» مشتمل بر اعترافات زنان اغواگر که در ترور دانشمندان هسته ای نقش آفرینی داشتند، ذیلا پیوست شده است.

دریافت


  • حصار آسمان
    ۱۹ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۳۲
    مطالب روشنگریتون عالیه
    ممنونم از شما
  • س _ پور اسد
    ۲۰ بهمن ۹۶ ، ۰۱:۴۵
    باسلام ... مطلب مفید و مهمی است ... استفاده شد ... متشکرم
    (فیلم پخش نشد... بررسی فرمایید)
    پاسخ سردبیر:
    سلام... ضمن تشکر از اطلاع رسانی تان... اصلاح شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی